Lähetysohjeet

Kun lähetät meille laitteen kalibroitavaksi ja/tai korjattavaksi, noudata alla olevia ohjeita. Voit myös halutessasi tuoda laitteen paikan päälle itse (ma–pe, klo 8–15:30). Palvelun nopeuttamiseksi suosittelemme, että olet täyttänyt työtilauslomakkeen valmiiksi myös tässä tapauksessa.
1. Täytä Työtilaus-lomake ja tilaa työ. Näin osaamme varautua tulevaan laitelähetykseen.
2. Tulosta Työtilaus-lomake ja liitä se laitteen mukaan lähetteeksi. Näin osaamme yhdistää laitteesi oikeaan työtilaukseen. (Mikäli et voi tulostaa työtilausta, voit kirjoittaa sen myös käsin. Huolehdi silloin, että dokumentista löytyvät samat tiedot kuin työtilaus-lomakkeelta.)
3. Lähetä pelkkä laite. Älä lähetä mittajohtoja, latureita tai mittausadaptereita. Varmista, ettei laitteen mukana ole myöskään muita työkaluja tai laitteita. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä ennen laitteen lähettämistä.
4. Pakkaa laite huolella, että se kestää hyvin kuljetuksen. Emme ota vastuuta kuljetuksen aikana tulleista rikkoutumisista.
5. Laitteen lähettäminen
a) Kun käytät Postin palveluita varmista, että laite toimitetaan meille toimistoaikana. Ota talteen lähetyksen seurantanumero, jotta voit seurata lähetyksesi kulkua.
b) Kun käytät rahtiliikkeitä, maksa lähetysrahti perille asti ja varmista, että laite toimitetaan toimistoaikaan. Emme lunasta lähetyksiä, emmekä voi noutaa lähetyksiä rahdin kuljettajien terminaaleista.

Osoitteemme on:

BCC Solutions Oy, huolto
Härkälenkki 3
01730 Vantaa